حضور در انتخابات تکلیف شرعی، قانونی و جهاد سیاسی است
کد خبر: 3975170
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

حضور در انتخابات تکلیف شرعی، قانونی و جهاد سیاسی است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی با اشاره به نقش امنیت‌آفرین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: از این منظر حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و جهاد سیاسی است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، صبح امروز، چهارشنبه 12 خرداد، در سخنانی در جمع فرماندهان و رؤسا و کارکنان پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از راهبردهای دشمن در حوزه انتخابات این است که مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، گفت: اینجا وظیفه است که با تمام مشکلات و با قبول کوتاهی‌ها پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم.

وی افزود: امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی آن بستگی دارد و لذا مسئله تنها آمدن نیست؛ آوردن هم مهم است. ما در بطن زندگی مردم قرار داریم مردم را به شرکت در انتخابات فرا بخوانید و آبرویتان را خرج اسلام و قرآن کنید.

حجت‌الاسلام ادیانی اظهار کرد: با دعوت مردم به رأی دادن به اسلام و قرآن نصرت می‌دهید. هر رأیی که هر شهروند به صندوق می‌اندازد موشکی به قلب آمریکا و اسرائیل است و خدا می‌داند اگر کسی به وجوب رأی دادن برسد و رأی ندهد در قیامت مستوجب عذاب و عقاب می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: من از شما استدعا می‌کنم همگان را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنید. هوشیاری پلیس به این است که مردم را به رأی دادن دعوت کند زیرا انتخابات امنیت‌آفرین و مایه آبروی کشور است.

وی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و جهاد سیاسی است، گفت: آن امام عظیم الشان – عارف بالله- که در آستانه سالروز ارتحال ایشان هستیم فرمود: «حفظ نظام از اوجب واجبات است» و یکی از وجوب حفظ نظام حضور در پای صندوق های رأی است. مقام معظم رهبری هم فرمودند «بالاترین معروف حفظ نظام است» و یکی از این معروف‌ها شرکت در انتخابات است. 

انتهای پیام
captcha