۷ وقف جدید در مهاباد ثبت شد
کد خبر: 3976014
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

۷ وقف جدید در مهاباد ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد از ثبت 7 وقف جدید از ابتدای سال جاری تاکنون با نیت‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

ارسالی| 7 وقف جدید در مهاباد ثبت شدحسین مقتدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به ثبت 3 وقف جدید در این شهرستان اظهار کرد: امسال در مجموع 7 وقف جدید با نیت‌های مختلف در این شهرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به جزئیات ثبت این سه وقف جدید افزود: یکی از وقف‌ها مربوط به یک قطعه زمین بوده که به نیت احداث یک درمانگاه عمومی به متراژ 680 مترمربع به ارزش بیش از 10 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف مهاباد ادامه داد: وقف دیگر نیز یک قطعه زمین به مساحت 184 مترمربع به نیت ساخت کتابخانه عمومی بوده که ارزش ریالی آن نیز دو میلیارد و 800 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: آخرین وقف ثبت شده نیز زمینی به مساحت 184 مترمربع و با ارزش ریالی دو میلیارد و 800 میلیون ریال بوده که به نیت ساخت خانه عالم وقف شده است.

مقتدر تصریح کرد: هر سه این موقوفات توسط یک خیر اهدا شده است و امید می‌رود این وقف‌ها منشأ خیر و برکت فراوان برای مردم این شهرستان باشد.

انتهای پیام
captcha