ثبت نام 320 همدانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3976257
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

ثبت نام 320 همدانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نام 320 نفر در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی خبر داد.

ثبت نام 320 همدانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقافمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود که بانوان و بالای ۱۸ سال می‌توانستند برای ثبت‌نام تا ۱۳ خردادماه به مدت یک ماه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شمار شرکت‌کنندگان در این دور از مسابقات افزایش 40 درصدی داشته است، افزود: سال گذشته اولین باری بود که ثبت نام به‌صورت مجازی و سامانه‌ای انجام می‌شد از این‌رو بسیاری از افراد اطلاع نداشتند، اما امسال با تبلیغات گسترده فعالان قرآنی از ثبت نام مسابقات مطلع و شاهد افزایش شمار شرکت‌کنندگان بودیم.

جمالی ادامه داد: این دور از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مسابقات شهرستانی ماه آینده برگزار و نفرات برتر این مرحله ضمن دریافت جوایز به مرحله مسابقات استانی که دو ماه آینده برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

جمالی در پایان گفت: رشته اذان ویژه آقایان است و برای تفسیر قرآن نیز از منبع تفسیر نمونه استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha