استفاده از مکان‌های بلااستفاده؛ راهکاری برای رفع مشکل مکانی مؤسسات قرآن همدان
کد خبر: 3976957
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

استفاده از مکان‌های بلااستفاده؛ راهکاری برای رفع مشکل مکانی مؤسسات قرآن همدان

مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان گفت: نبود مکان مناسب یکی از مهم‌ترین مشکلات مؤسسات قرآنی در همدان است که متأسفانه مانع از پیشرفت این مؤسسات شده، از طرفی با توجه به کمبود بودجه‌ها امکان اجاره مکان‌های خوب وجود ندارد.

بررسی مشکلات مؤسسات قرآنی در همدان/ استفاده از مکان‌های بلااستفاده ارشادجواد سعیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طی جلسه مشترکی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد مشکلات مؤسسات قرآنی مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: نبود مکان مناسب یکی از مهم‌ترین مشکلات مؤسسات قرآنی در همدان است که متأسفانه مانع از پیشرفت این مؤسسات شده، از طرفی با توجه به کمبود بودجه‌ها امکان اجاره مکان‌های خوب وجود ندارد.

سعیدی اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار شد هر یک از اداره‌های ارشاد شهرستان‌های مختلف که مکان بلااستفاده‌ای دارند در اختیار مؤسسات قرآنی قرار دهند.

وی یادآور شد: سایر مشکلات مؤسسات قرآنی از جمله بیمه فعالان قرآنی، مالیات بر مؤسسات و کمبود بودجه نیز در این جلسه بررسی شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان با اشاره به اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از متولیان تشکل‌های قرآنی است، افزود: از جمله مصوبات این جلسه این بود که جلسات مشترک فصلی با مدیرکل برگزار و به بررسی مشکلات فعالان قرآنی بپردازیم.

متأسفانه شاهد این هستیم که برخی ادارات دولتی در همدان با وجود اینکه دارای مکان‌های خالی هستند اما این مکان‌ها را در اختیار تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی قرار نمی‌دهند.

انتهای پیام
captcha