آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا در همدان
کد خبر: 3979665
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از روز گدشته تزریق دوز دوم واکسن کرونا در استان آغاز شده است.

آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا در همدانمحمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای گروه‌های سنی بالای 70 سال از روز گذشته آغاز شده است، گفت: در حال حاضر واکسن در مرکز انقلاب برای گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زنجیره انتقال سرد توسط خودروهای ویژه باید حفظ شود بنابراین به ترتیب 46 پایگاه سلامت در استان و یک پایگاه سلامت در شهرستان نهاوند پوشش داده خواهند شد.

طاهری با تأکید بر اینکه برای تزریق واکسن تمام افراد بالای 70 سال فراخوان خواهند شد، اظهار کرد: از مردم استان خواستاریم تا وقتی که پیامک برای آنها ارسال نکرده‌ایم در پایگاه‌ها حاضر نشوند چراکه ازدحام جمعیت خود عاملی برای شیوع بیشتر ویروس است.

وی یادآور شد: متأسفانه روز گذشته مردم بدون اینکه فراخوان شوند به پایگاه مراجعه کرده بودند در حالی که دانشگاه مکرر از طریق رسانه‌ها تأکید می‌کند مردم تنها وقتی فراخوان شدند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

طاهری گفت: این در شرایطی است که برخی رسانه‌ها از عدم مدیریت مسئولان دانشگاه یاد می‌کنند، مردم باید با ما همکاری کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: واکسیناسیون گروه‎های سنی 65 تا 70 سال نیز بنا به تصمیم وزارت بهداشت آغاز خواهد شد، اما هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha