برخورد فیزیکی با مأمور بهداشت، شایسته جامعه اسلامی نیست/ با فرد خاطی برخورد قاطع شود
کد خبر: 3980435
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
استاندار بوشهر:

برخورد فیزیکی با مأمور بهداشت، شایسته جامعه اسلامی نیست/ با فرد خاطی برخورد قاطع شود

استاندار بوشهر با اشاره به لزوم برخورد قاطع با ضارب مأمور بهداشت محیط تنگستان گفت: برخورد فیزیکی با مأمور بهداشتی که برای حفاظت از سلامت جامعه تلاش می‌کند، شایسته جامعه اسلامی نیست.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر روز یکشنبه شش تیرماه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا به مسیله ضرب و شتم کارشناس بهداشت محیط در شهرستان تنگستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه با خبر شدم کارشناس بهداشت محیط در شهرستان تنگستان از سوی یکی از واحدهای صنفی متخلف بوشهر مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. از فرماندار و نیروی انتظامی درخواست می‌کنم تا با جدیت تمام موضوع را پیگیری کنند و برخورد لازم با ضارب صورت گیرد و این واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شود.

استاندار بوشهر اظهار کرد: این برخورد با مأمور بهداشتی که برای حفاظت از سلامت جامعه تلاش می‌کند، شایسته جامعه اسلامی نیست و لازم است برخورد متناسب با این فرد و واحد صنفی خاطی صورت گیرد تا دیگر با این دست مسائل روبه رو نشویم.

وی همچنین در ادامه افزود: با توجه به رفتار ناشایست فرد خاطی با مأمور بهداشت ضمن قدردانی از تلاش‌های دادگستری و دادستان، از دستگاه قضایی در خواست می‌شود با فرد خاطی بر اساس قانون برخورد قاطع کند.

سعید کشمیری، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس ستاد مبارزه با کرونا بوشهر با ناخرسندی از ضرب و شتم کارشناس بهداشتی در شهرستان تنگستان گفت: از تلاش نیروی انتظامی در زمینه دستگیری فرد متخلف و حمایت از متولیان امر بهداشت تقدیر می‌کنم و امید است برخورد با افراد خاطی به گونه‌ای باشد که موجب بازدارندگی و عدم تکرار این دست مسائل در جامعه شود.

درحالی‌که شهرستان تنگستان در شرایط قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد، روز چهارشنبه دو تیر ماه بازرس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تنگستان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا که در گشت مشترک با ادارات اصناف و صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گرفت، پس از انجام تذکرات لازم بهداشتی و دعوت به رعایت پروتکل‌ها در جهت کاهش شیوع بیماری با بی‌مهری یکی از اصناف‌ها روبرو می‌شود و مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرد.

برخورد فیزیکی با مامور بهداشت،شایسته جامعه اسلامی نیست/ با فرد خاطی برخورد قاطع شود/ ارسالی یکشنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha