اعتیاد نقشه شوم دشمنان برای آسیب به جامعه اسلامی است
کد خبر: 3981298
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
امام جمعه ارومیه:

اعتیاد نقشه شوم دشمنان برای آسیب به جامعه اسلامی است

امام جمعه ارومیه، گفت: اعتیاد و مواد مخدر نقشه شوم دشمنان برای از بین بردن نیروهای جوان جامعه اسلامی بوده و باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای ریشه کنی این معضل اجتماعی اقدام کرد.

ارسالی امروز| اعتیاد نقشه شوم دشمنان برای آسیب به جامعه اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده‌ ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۹ تیرماه، در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: در متون دینی انسان به همه موجودات برتری داده شده و این بشر است که با خلق عظیم کرامت بخشیده شد.

 وی افزود: مقام انسان مورد تعظیم تمامی موجودات و فرشتگان عالم بوده و این امر در صورتی محقق خواهد شد که به تربیت اخلاقی و دینی انسان توجه شود.

امام جمعه ارومیه، بیان کرد: مواد مخدر را برای گمراهی و به فلاکت کشیدن انسان به وجود آوردند که این بلای خانمان‌سوز انسان و فرد معتاد را به تباهی و پوچی می‌رساند و در صورت عدم نجات افراد، جامعه دچار انحطاط و آسیب می‌شود.

وی ادامه داد: کار مبارزه با مواد مخدر و نجات انسان یک کار مقدس و با ارزشی بوده که باید با انگیزه و امید برای رضایت خداوند و با دلسوزی نسبت به انسان‌های گرفتار در این راه تلاش کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی، تصریح کرد: طبق احادیث محبوب‌ترین افراد کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و باید قدر چنین کاری را دانست.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: اعتیاد و مواد مخدر نقشه شوم دشمنان برای از بین بردن نیروهای جوان و امیدوار جامعه است و مبارزه با آن باید ادامه پیدا کند و با کمک مردم و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش، معلمین و اساتید برای ریشه کنی این معضل اجتماعی اقدام کرد.

انتهای پیام
captcha