مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3982159
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در سنندج برگزار می‌شود

دبیر اجرایی برگزاری چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سنندج از برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از رقابت‌های قرآنی با حضور ۷۴ نفر از شرکت‌کنندگان شهرستانی برگزار می‌شود.

امجد حسین‌پناهی، دبیر اجرایی برگزاری چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن به دلیل تعداد کم شرکت‌کنندگان شهرستان‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا شرکت‌کنندگان شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سروآباد، مریوان و دیواندره به صورت همزمان در روزهای 15 و 16 تیرماه با حضور در امامزاده پیرمحمد شهر سنندج در این دوره از رقابت‌های قرآنی حضور خواهند یافت.

حسین‌پناهی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش بانوان و آقایان بیان کرد: شرکت‌کنندگان بخش آقایان در 15 تیرماه و بخش بانوان در 16 تیرماه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی با حضور 74 نفر از شرکت‌کنندگان شهرستانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: از این تعداد 37 نفر آقا و 27 نفر بانو از فعالان قرآنی استان برگزار می‌شود.

حسین‌پناهی با اعلام اینکه مسابقات بخش تفسیر چهل‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی روزهای 13 مردادماه برگزار خواهد شد، یادآور شد: در بخش تفسیر مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه 166 نفر از بانوان و 50 نفر از آقایان شرکت‌کننده با هم وارد عرصه رقابت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha