ساختمان موقوفه امامیه بیجار به جهاد دانشگاهی واگذار شد
کد خبر: 3986131
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

ساختمان موقوفه امامیه بیجار به جهاد دانشگاهی واگذار شد

ساختمان موقوفه امامیه بیجار با امضای توافقنامه جهاد دانشگاهی و متولی ساختمان موقوفه امامیه بیجار به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، توافق‌نامه واگذاری ساختمان موقوفه امامیه با حضور اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی کردستان و ذبیح‌الله امامی، متولی ساختمان موقوفه‌ امامیه، امضا شده و این ساختمان به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی کردستان در این مراسم، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که از زمان تأسیس تاکنون منشأ خیر و برکت برای کشور در عرصه‌های علمی، آموزشی، پزشکی، درمانی، فرهنگی و... بوده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی بوده که به بهره‌گیری از این توانمندی‌ها می‌توان استان کردستان را در راه رسیدن به توسعه یاری داد.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان بیان کرد: راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان‌های استان یکی از مأموریت‌های اصلی جهاد دانشگاهی کردستان بوده است که امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی این درمانگاه‌ها جوابگوی نیازهای مردم باشیم.

پیرو این توافقنامه، طبقه اول ساختمان پلاک شماره 956 بخش یک بیجار واقع در خیابان توحید با حدود و مشخصات سند مالکیت ثبت شده به شماره 2728 دفتر املاک ثبت بیجار، جهت تأسیس درمانگاه به جهادداشگاهی واگذار شد.

یادآور می‌شود، جهت عمل به شروط مندرج در وقفنامه، جهاد دانشگاهی ملزم است که از ساختمان فوق الاشاره صرفاً جهت ارائه خدمات درمانی استفاده کند، هزینه تعمیر و نگهداری بر عهده جهاد دانشگاهی باشد و در تابلو سردرب درمانگاه و سرنسخه‌ها عنوان «امامیه» قید شود.

پیش از این مسئولان شهرستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حمایت خود را از تأسیس این درمانگاه توسط جهاد دانشگاهی اعلام کرده بودند.

انتهای پیام
captcha