اجرای طرح «۳۱۳» با هدف پشتیبانی معنوی از خانواده‌های تحت حمایت در گلستان
کد خبر: 3986211
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

اجرای طرح «۳۱۳» با هدف پشتیبانی معنوی از خانواده‌های تحت حمایت در گلستان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: طرح «۳۱۳» به نیت یاران امام زمان(عج) با مشارکت حوزه علمیه و کمیته امداد برای تهذیب نوجوانان در قالب حمایت معنوی از خانواده‌های تحت حمایت و با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان گلستان آغاز شد.

ارسالی یکشنبه// اجرای طرح ۳۱۳ باهدف پشتیبانی معنوی از خانواده‌های تحت حمایت در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یونس علی‌نیا، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان در جلسه توجیهی طرح ۳۱۳ و ارتباط ویدئوکنفرانسی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن هرمز، مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد کشور و حضور حجت‌الاسلام فندرسکی، معاون تبلیغات حوزه علمیه استان گلستان و جمعی از روحانیون که امروز، 3 مرداد ماه در این اداره برگزار شد، گفت‌: طرح ۳۱۳ به نیت یاران امام زمان(عج)، با مشارکت حوزه علمیه و کمیته امداد برای تهذیب نوجوانان در قالب حمایت معنوی از خانواده‌های تحت حمایت و با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان گلستان آغاز شد.

علی‌نیا تصریح کرد: بر اساس این طرح روحانیون منتخب حوزه علمیه در روستاها حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها مسائل فرهنگی آنان را مورد بررسی قرار داده و درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی گام برمی‌دارند.

وی افزود: طرح ۳۱۳ در نهایت به ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی بوده و به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور ختم خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد گلستان اظهار کرد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده‌ها به توانمندی در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند.

وی اشاره کرد‌: با حضور ۱۱ روحانی طرح هجرت در۱۲روستا از ۶ شهرستان دراستان گلستان این طرح در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده‌های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha