اجرای واکسیناسیون فرهنگیان در ملایر با پذیرش روزانه 600 نفر
کد خبر: 3988213
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد:

اجرای واکسیناسیون فرهنگیان در ملایر با پذیرش روزانه 600 نفر

مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: واکسیناسیون فرهنگیان ملایر در دو پایگاه این شهرستان با پذیرش روزانه 600 نفر در حال انجام است.

واکسیناسیون فرهنگیان ملایر در حال انجام استبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملایر، محمدرضا بشری، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر، اظهار کرد: دو پایگاه شهید مدنی ویژه آقایان و پایگاه عشقی‌فرد ویژه بانوان به‌عنوان پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان در این شهرستان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا اداره آموزش و پرورش شهرستان، تمام نیروهای شاغل رسمی، پیمانی، دانشجو معلمان، نیروهای حق‌التدریس، آموزش‌دهندگان سوادآموزی، نیروهای خرید خدمات، سرباز معلمان و نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی (پیش‌دبستانی دارای تأییدیه گزینش) مطابق زمان‌بندی اعلام شده می‌توانند به مراکز خاص فرهنگیان مراجعه و واکسینه شوند.

بشری با بیان اینکه روزانه بیش از 600 فرهنگی در این دو پایگاه واکسینه می‌شوند، اظهار کرد: با همکاری مطلوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان، واکسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده در هر دو پایگاه به‌گونه‌ای آماده و تجهیز شده است که تمامی فرهنگیان ملایر جوکار و سامن تا 18 مردادماه دوز اول واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha