اعلام محورهای سی‌وششمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم
کد خبر: 3992771
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
در بخش‌های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی /

اعلام محورهای سی‌وششمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم

محورها و موضوعات سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری اعلام شد.

رشید جعفرپور، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از اعلام محورها و موضوعات بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری سی‌وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد و گفت: دانشجویان متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف شامل دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم هستند و باید آثار خود را برای داوری اولیه به دانشگاه محل تحصیلشان ارائه دهند.

وی در مورد زمان ارسال اثر به جشنواره، افزود: زمان دریافت آثار تا پایان مهر است و باید در دانشگاه داوری شود و پس از آن براساس سهمیه‌ای که برای هر دانشگاه در نظر گرفته شده است، اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری تا پایان مهر به دبیرخانه مرحله کشوری این جشنواره، که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر است، ارسال شود.

جعفرپور درباره زمان برگزاری مراحل مختلف این جشنواره، بیان کرد: براساس شیوه‌نامه، پیش‌بینی شده بود که مرحله سراسری در مهر برگزار شود، اما این زمان لغو و به آبان‌ و هفته قرآن و دانشگاه موکول شده است.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم هر ساله در بین دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی وابسته به وزارت علوم برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، که شامل برگزیدگان تمامی دانشگاه‌هاست، راه خواهند یافت.

دریافت محورها و موضوعات بخش های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور

انتهای پیام
captcha