احداث بیمارستان سپاه در همدان
کد خبر: 3993192
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

احداث بیمارستان سپاه در همدان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح مرکز بیمارستانی سپاه در استان همدان در حال مطالعه و نهایی‌ شدن است و به زودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

احداث بیمارستان سپاه در همدانسردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز ۴ شهریورماه، در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون مستقر در تالار قرآن همدان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب که ویروس کرونا مسأله اصلی کشور است و باید همه ظرفیت‌های کشور برای مقابله با این ویروس و فراهم کردن شرایط مناسب‌تری برای ملت ایران به میدان بیاید، اظهار کرد: رهبر انقلاب همچنین تأکید کردند که بسیج در این میدان حاضر و نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بروزرسانی شد، گفت: این طرح در گام پنجم با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان در سراسر کشور در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این طرح در بخش واکسیناسیون روند خوبی در کشور پیدا کرده و امروز در شهر همدان از این مرکز واکسیناسیون تجمیعی که توسط بسیج و سپاه استان راه‌اندازی و با همکاری مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مدیریت می‌کنند بازدید شد و به لطف خدا شرایط بسیار خوبی حاکم و کار به همراه رعایت دستورالعمل‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این آمادگی وجود دارد که این مراکز به هر میزانی که لازم است توسعه پیدا کنند، گفت: در کنار اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی نظارتی و حمایتی به اجرای دستورالعمل‌ها کمک می‌شود که درمان بیماران به ترتیبی انجام گیرد که به سایرین این ویروس انتقال پیدا نکند و این مسأله امروز در استان همدان هم در دستور کار ستاد مبارزه با کرونای استان قرار دارد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: بنابر تأکیدات ریاست محترم جمهور و وزیر بهداشت و درمان هم که در برنامه‌هایشان در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که یکی از مواردی که پیگیری خواهند کرد اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود لذا جهت بررسی و کمک به اجرای مطلوب تر طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همدان آمدیم.

وی بیان کرد: بسیج برای مراکز درمانی شهرستان‌ها برنامه دارد که در هر شهرستان یک مرکز تخصصی دایر و حتی طرح مرکز بیمارستانی سپاه در استان در حال مطالعه و نهایی‌شدن است که به لطف خدا به زودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد و با همکاری مسئولین استان امیدوار هستیم که هرچه زودتر این پروژه به انجام برسد و در معرض بهره‌برداری مردم قرار گیرد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در خصوص اکسیژن‌سازهای خانگی و کپسول‌های اکسیژن هم احجامی تهیه شده که در اختیار استان قرار گرفته که مورد استفاده مردم  و کسانی که نیازمند اکسیژن‌های خانگی هستند قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha