شبکه‌سازی مهم‌ترین عامل استمرار کسب و کارهای خانگی است
کد خبر: 3994120
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

شبکه‌سازی مهم‌ترین عامل استمرار کسب و کارهای خانگی است

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به شبکه‌سازی که یکی از دلایل اصلی استمرار کسب و کارهای خانگی است، توجه ویژه‌ای دارد.

رضازاده// شبکه‌سازی مهم‌ترین عامل استمرار کسب و کارهای خانگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، نهم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: یکی از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز با هدف اتصال به بازار دو هزار نفر از متقاضیان در حال اجراست، کمک به پیشران‌ها جهت ایجاد یک شبکه مناسب برای کسب و کار و افزایش درآمد است.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد دلیل ناکارآمدی کسب و کارهای خانگی و خرد، عدم وجود شبکه‌سازی مناسب بین حلقه‌های مختلف در امر تولید یک محصول از جمله تامین مواد اولیه، زنجیره تولید، شناخت بازار، ارتباط با مشتری و مشتری‌مداری، بسته‌بندی و مواردی از این قبیل است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ادامه داد: عملکرد مناسب و کارآمد یک شبکه کسب و کار به پایداری شغل و افزایش درآمد کمک می‌کند.

اوچی‌اردبیلی اضافه کرد: به همت دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، پشتیبانی‌های لازم جهت سازمان‌دهی کسب و کار تعدادی از پیشران‌ها به‌ صورت یک شبکه بهینه انجام شده و امیدواریم در آینده بتوانیم از این طریق به کسب و کار تعداد دیگری از پیشران‌ها کمک نماییم. 

انتهای پیام
captcha