آثار ادبی «ما ملت امام حسینیم» امسال دو برابر سال پیش است
کد خبر: 3994182
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
حاجیانی در گفت‌وگو با ایکنا:

آثار ادبی «ما ملت امام حسینیم» امسال دو برابر سال پیش است

مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در بخش آفرینش‌های ادبی، سوگواره بین‌المللی «ما ملت امام حسینیم» با توجه به بالا بردن ظرفیت‌ها امیدوارم دو برابر سال قبل اثر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاجیانی مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با ایکنا پیرامون بخش ادبی سوگواره بین‌المللی «ما ملت امام حسینیم» اظهار کرد: دبیری بخش ادبی این رویداد را امسال فاطمه حیدری بر عهده دارد. وی در دوره‌های قبل نیز دبیری همین بخش را بر عهده داشت. در این قسمت آثاری در قالب؛ شعر، داستان کوتاه، فیلمنامه و نمایشنامه مد نظر است. کپشن‌های ادبی که در فضای مجازی دارای وزن هستند نیز قادرند در این سوگواره حضور داشته باشند.

وی افزود: سال گذشته به دلیل اینکه داوران هیچ اثری را شایسته عنوان برگزیده ندانستند از یازده اثر تقدیر به عمل آوردند. امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که به عمل آمده امیدواریم آثار رشد مطلوبی داشته باشند، چراکه بستری که برای این بخش درنظر گرفته شده دو برابر سال قبل است.

مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: سید مهدی موسوی رئیس اداره هنرهای ادبی دفتر تبلیغات در حوزه شعر، سید محسن امامیان در حوزه فیلمنامه و وجیه سامانی در داستان‌نویسی، داوری بخش آفرینش‌های ادبی را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام حاجیانی درباره بخش هنری هم گفت: فیلم کوتاه، مستند، موشن در قالب بخش «عکس و ویدیو» در این سوگواره خواهیم داشت. برگزاری این بخش با ارشاد سمنان است. این قسمت با عنوان «مهر محرم» چهاردهمین دوره خود را تجربه می‌کند اما از سال آینده دیگر این عنوان‌های خرد را نخواهیم داشتم و همه قسمت‌‌ها در زیر مجموعه سوگواره «ما ملت امام حسینیم» قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha