دومین دوره مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3994265
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
محسن یاراحمدی:

دومین دوره مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی کشور برگزار می‌شود

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی کشور خبر داد.

دومین دوره مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی کشور برگزار می‌شودمحسن یاراحمدی، مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری استعدادهای قرآنی کشور ویژه منتخبان فاز تطبیقی طرح استعدادهای قرآنی به صورت مجازی و آنلاین خبر داد و گفت: این مسابقات از شنبه، 13 شهریورماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

در این دوره، ۳۵ نفر از نخبگان کشور از ۲۰ استان حضور دارند. این دوره در رشته قرائت تحقیق و حفظ قرآن برگزار می‌شود. داوران این دوره ازجمله عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، کریم دولتی در بخش وقف و ابتدا، نصرت‌الله حسینی در بخش صوت و محسن یاراحمدی در بخش لحن هستند.
 
یادآور می‌شود، استان‌های مختلف کشور این مسابقه تقلیدی را در بین استعدادهای خود برگزار کردند و سپس، نفرات برتر بنا بر اعلام سهمیه هر استان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند. در اولین دوره این مسابقات تعداد ۶۹ نفر از استعدادهای درخشان قرآنی کشور به مسابقات سراسری تقلید قرائت راه پیدا کردند که با پایان یافتن دوره اول، طرح استعدادهای درخشان قرآنی وارد مرحله جدید خود با عنوان فاز تطبیقی شد.
انتهای پیام
captcha