برگزاری رزمایش «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3995137
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

برگزاری رزمایش «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 14 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی، همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: طرح شمیم حسینی در طول ماه محرم و صفر به صورت همزمان با سراسر کشور در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

نصیرالاسلامی با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: در این راستا طرح مهر تحصیلی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.

وی افزود: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی، بحث پخت و توزیع غذای گرم هم در نظر داریم که در مناسبت‌های پیش‌رو انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان از اجرای رزمایش شمیم حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha