برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در کردستان
کد خبر: 3995386
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی 1455 همزمان با سراسر کشور از 12الی 18 شهریورماه در استان خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در دو رشته حفظ و مفاهیم برگزار خواهد شد.

عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون نهایی طرح قرآنی 1455 در 2 بخش حفظ و مفاهیم از 12 شهریورماه آغاز شده و تا 18 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت آنلاین و از طریق سامانه https://lms.telavat.com/Guest/ برگزار می‌شود، افزود: سؤالات بخش مفاهیم شامل 15 پرسش می‌شود که از میان 70 سؤالی که در طول ۷۰ روز اجرای طرح به اطلاع عموم رسیده به صورت قرعه انتخاب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سؤالات آزمون بخش حفظ را شامل 15 سؤال از متن 70 آیه دانست و بیان کرد: افرادی که بتوانند به 70 درصد سؤالات پاسخ صحیح بدهند به مرحله قرعه‌کشی راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: جوایز این بخش شامل 313 جایزه 3 میلیون ریالی می‌شود ضمن اینکه شرکت در این دو رشته برای عموم آزاد است و رده سنی خاصی ندارد، هر فرد می‌تواند در هر دو رشته شرکت کند.

رستمی اظهار کرد: قرعه‌کشی آزمون نهایی رشته‌های حفظ و مفاهیم روز جمعه، 19 شهریورماه در برنامه اختتامیه طرح قرآنی به صورت زنده از ساعت 17:30 الی 19 برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: نتایج قرعه‌کشی آزمون نهایی از طریق سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha