توزیع ۲۵۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمانشاهی
کد خبر: 3995602
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

توزیع ۲۵۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمانشاهی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم تا پایان ماه صفر به توزیع بسته‌های معیشتی ادامه دهیم همچنین از ابتدای مهرماه ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح «مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از توزیع لوازم‌التحریر در قالب طرح «مهر تحصیلی» از ابتدای مهرماه در استان خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های اوقاف در راستای عمل به نیات واقفان خیراندیش اجرایی می‌شود و یکی از این برنامه‌ها در مسیر تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است.

وی با تأکید بر حمایت از افراد آسیب‌پذیر اجتماع، افزود: تلاش کنیم تا با تعامل و همکاری سایر نهاد‌ها افراد نیازمند جامعه هدف را شناسایی و از آن‌ها حمایت کنیم در واقع باید گستره حماتی از افراد نیازمند گسترش یابد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: طرح مهر تحصیلی در مسیر سیاست حمایتی سازمان اوقاف برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان افرود: تا پایان ماه صفر بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در استان بین افراد کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha