توزیع 67 بسته معیشتی طرح «شمیم حسینی» در نقده
کد خبر: 3997937
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

توزیع 67 بسته معیشتی طرح «شمیم حسینی» در نقده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده از توزیع 67 بسته معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» از محل درآمد موقافات این شهرستان خبر داد.

ارسالی| توزیع 67 بسته معیشتی طرح «شمیم حسینی» نقدهعبدالله موسی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: طرح «شمیم حسینی» از ابتدای محرم سال جاری با هدف کمک به نیازمندان و حمایت از افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در مرحله نخست این طرح بسته‌های معیشتی از محل درآمد موقوفات تهیه و در اختیار دسته‌های عزاداری و عزاداران حسینی قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده ادامه داد: در مرحله دوم نیز تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این راستا 67 بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، قند و چای از اجرای نیات موقوفات نجف‌قلی‌خان و کربلایی سلمان سعیدی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

موسی‌زاده تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌ها بیش از 23 میلیون و 485 هزار تومان هزینه شده است و در ادامه نیز در صورت تأمین اعتبار توزیع این بسته‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha