صوت تلاوتی که نقاش مصری را معروف کرد + فیلم
کد خبر: 3998172
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

صوت تلاوتی که نقاش مصری را معروف کرد + فیلم

یوسف احمد حسین، جوان تحصیل کرده و حافظ قرآن مصری است که در حین حرفه نقاشی ساختمان با صوتی زیبا قرآن را تلاوت می‌کند و همین مسئله باعث شهرت او شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، یوسف احمد حسین، جوان مصری با مدرک کارشناسی علوم تربیتی است که به عنوان نقاش ساختمان کار می‌کند و از صوت زیبایی در قرائت قرآن برخوردار است که به تعبیر رسانه‌های مصری به پای صوت قاریان مشهور مصری می‌رسد.

او در خانواده‌ای بزرگ شده که همگی حافظ قرآن هستند از همین رو خودش نیز از کودکی حفظ قرآن را شروع کرده و در کلاس اول دبیرستان موفق به حفظ کامل قرآن می‌شود.

یوسف اذعان دارد که رشد و پرورش او در یک خانواده قرآنی انگیزه اصلی برای حفظ قرآن از زمان خردسالی بوده است.

این جوان مصری می‌گوید: عشق به قرآن باعث می‌شود که دشواری‌ها برای حفظ قرآن هم سهل و آسان شود و خدا را سپاس می‌گویم که به من توفیق حفظ کامل قرآن را داده است.

او افزود، با اینکه در رشته کارشناسی علوم تربیتی تحصیل کرده اما در حرفه نقاشی ساختمان که مورد علاقه اوست مشغول کار است. یوسف کار را موجب بالارفتن شأن و شخصیت انسان دانسته و یک عبادت توصیف می‌کند.

این جوان مصری می‌گوید: «همیشه در حین کار، قرآن قرائت می‌کنم و وقتی که شروع به قرائت می‌کنم خیلی از مردم را می‌بینم که از صوت من تعریف و تمجید  می‌کنند و این مرا تشویق می‌کند بیش از پیش به قرآن و مرور و پیشرفت در آن اهتمام ورزم زیرا حقیقتاً حفظ قرآن نیاز به تکرار و تمرین دائمی دارد».

در ادامه ویدئویی از تلاوت این نقاش جوان را در حین کار او در ساختمان مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha