دوره آموزشی «تربیت نسل حسینی» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3998201
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

دوره آموزشی «تربیت نسل حسینی» در اردبیل برگزار شد

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دوره آموزشی «تربیت نسل حسینی» در اردبیل، با هدف توانمندسازی و آگاه‌سازی کنشگران جمعیت فرهنگی، برگزار شد.

رضازاده// دوره آموزشی تربیت نسل حسینی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام علی علایی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 27 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: دوره آموزشی «تربیت نسل حسینی» در اردبیل، با هدف توانمندسازی و آگاه‌سازی کنشگران جمعیت فرهنگی، برای افزایش جمعیت و تربیت نسل حسینی، برگزار شد.

وی بیان کرد: سرفصل‌های ارائه شده در این دوره دو روزه، تربیت مربی نسل حسینی، بحث جمعیت، دلایل تاریخی کاهش جمعیت و چرایی پرداختن به بحث افزایش جمعیت و راهکارهای افزایش جمعیت بود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: حجت‌الاسلام فولادی و حجت‌الاسلام شفیعی از اساتید کشوری، مباحث مورد نظر را به مخاطبان ارائه و در ارتباط با افزایش جمعیت تبیین درست و کار فرهنگی ریشه‌ای، مطالب لازم را توضیح دادند.

علایی تصریح کرد: در این دوره آموزشی به  تعداد ۲۰ نفر از روحانیون مستقر و طرح هجرت و ۳۴ نفر از بانوان طلبه و فعال فرهنگی از برخی شهرستان‌های اردبیل، به مدت ۱۸ ساعت آموزشی در این دوره شرکت و از مطالب ارائه شده بهره بردند.

انتهای پیام
captcha