مشارکت بیش از 3 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در شور عاطفه‌ها
کد خبر: 3998434
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

مشارکت بیش از 3 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: شور عاطفه‌ها از 20 شهریورماه در زنجان آغاز شده و از ابتدای اجرای این رویداد ملی و معنوی، خیران بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.

مشارکت بیش از 3 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در شور عاطفه‌هاهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: شور عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم » از 20 شهریورماه در استان زنجان آغاز شده و از ابتدای اجرای این رویداد ملی و معنوی، خیران زنجانی بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کرده‌اند .

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 340 دانش‌آموز مستعد نیازمند از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، ابراز کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب شور عاطفه‌ها در کمترین زمان ممکن و با رعایت عزت نفس و کرامت دانش‌آموزان تحت حمایت براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی انجام شده توزیع می‌شود .

صفری با اشاره به اینکه اجرای پویش ملی و معنوی شور عاطفه‌ها تا 11 مهرماه نیز ادامه دارد، تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری از جمله شماره‌گیری #024*1*8877* و تلفن نیکوکاری 33116 واریز به شماره‌گیری 6037997950030420 کمک‌های خود را به دانش‌آموزان اهداء و در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز بدلیل شیوع ویروس کرونا تمرکز برروی جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی است، افزود: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد محدودی از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نمادین در سطح شهر برپا شد و برنامه‌ریزی شده است کمک‌های مردمی از طریق روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری جمع‌آوری شود. ادارات چهارده‌گانه کمیته امداد و 143 مرکز نیکوکاری هم آماده دریافت کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها تا یازدهم مهرماه هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و آموزش از راه دور در بستر شبکه شاد گفت: در سال تحصیلی گذشته یک هزار و 563 فقره تبلت و گوشی هوشمند توسط کمیته امداد استان با هم‌افزایی انجام شده از محل کمک‌های خیران تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت و برنامه‌ریزی شده است از محل کمک‌های نقدی خیران برای دانش‌آموزان فاقد تبلت و گوشی هوشمند لوازم کمک آموزشی الکترونیکی تهیه شود تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن گوشی و تبلت از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام
captcha