اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی از عواید موقوفات بین دانش‌آموزان مازندرانی
کد خبر: 3998815
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی از عواید موقوفات بین دانش‌آموزان مازندرانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تهیه و توزیع ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه در راستای طرح مهر تحصیلی خبر داد.

اهدای ۷۰۰ بسته تحصیلی از عواید موقوفات میان دانش‌آموزان مازندرانیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: عواید موقوفات حوزه تحصیل و کمک به دانش‌آموزان در راستای طرح مهر تحصیلی و اجرای نیت واقف هزینه و میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: تمامی عواید موقوفات استان بر اساس نظر واقف در وقف نامه عمل می‌شود و هیچ گونه انحرافی در آن وجود ندارد.

حیدری با بیان این اینکه وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این طرح هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت انجام شده و در تلاش هستیم حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نباشد و یا در روند تحصیلش دچار مشکل نشود.

وی از توزیع ۷۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح مهر تحصیلی از محل عوائد موقوفات ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در راستای طرح مهر تحصیلی ۴۶۰ بسته تحصیلی برای مقطع ابتدایی و ۲۴۰ بسته تحصیلی برای مقطع متوسطه تهیه و توزیع شده است.

حیدری با اعلام اینکه همه جامعه باید از ثمرات و برکات وقف برخوردار شوند، گفت: هر فردی در ترویج فرهنگ وقف گام موثری بردارد از ثواب وقف برخوردار می‌شود و چه خوب است همه ما واقف باشیم و برای تشویق دیگران به عمل این حسنه همت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha