برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌‍‌غربی
کد خبر: 3998817
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌‍‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۶ هزار و ۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در کمیته نیروهای مسلح و بسیج آذربایجان‌غربی در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

ارسالی امروز ا برگزاری بیش از 6000 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌‍‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسوار، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۲۹ شهریور ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: شعار برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس جمله ما مقتدریم طر‌ح ریزی شده و ۶ هزار و ۸۰۰ برنامه با ۸۰ عنوان در کمیته نیروهای مسلح و بسیج آذربایجان‌غربی در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده.

وی افزود: از ۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در طول هفته دفاع مقدس امسال همزمان با سراسر کشور به‌صورت آنلاین تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: افتتاح ۲۷ طرح عمرانی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال، برگزاری ۴۱ یادواره شهدا به‌مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد دفاع مقدس، راوی‌گری روایت‌های منطقه‌ای و محله‌ای دفاع مقدس، برگزاری رزمایش‌های سلامت و بهبود معیشتی، اعزام گروه‌های جهادی و تخصیص ۲۲ پایگاه سلامت برای تزریق واکسن مقابله با کرونا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: درک دریافت صحیح و همه جانبه از دفاع مقدس موجب کمک به درک تحریم و مفاهیم امروز دنیا می‌شود؛ استفاده از این تجربیات دفاع مقدس در کشور لازم و ضروریت دارد.

سردار شهسوار بیان کرد: ما دانش آموختگانی از نسل دفاع مقدس مانند سردار سلیمانی داریم و آیندگان از این چشمه سارها یاد می‌کنند، ۳۵ هزار ارتش آمریکا در طول بیست سال تربیت شد اما در بیست روز به باد فنا رفت و این است تفاوت دانش آموختگان غرب و دانش آموختگان مکتب امام خمینی(ره) که عالم به حیران ایستاده است.

وی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور با سخنرانی برخط ریاست جمهور آغاز می‌شود همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و عطرافشانی مزار شهدا در باغ رضوان ارومیه، اقامه نماز جمعه و توجه به اهمیت خانواده و نقش بانوان در تربیت جامعه، تجلیل از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در پرتو ولایتمداری جوانان، تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha