دفاع مقدس یادآور استقامت و فداکاری ایران اسلامی است
کد خبر: 3999147
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

دفاع مقدس یادآور استقامت و فداکاری ایران اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته‌های خود گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی و هم‌پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

ارسالی| دفاع مقدس یادآور دوران فداکاری‌های اقشار مختلف مردم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، 30 شهریورماه در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بزرگداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران از نظام، دوره فراموش‌نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ‌مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته‌های خود گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی و هم‌پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند. در دوران کنونی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی بسیار زیاد بوده و وظیفه همگان است.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: ما عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار  امروز کشورمان را مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم , باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

 

انتهای پیام
captcha