2 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند البرزی توزیع می‌شود
کد خبر: 4001952
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

2 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند البرزی توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف البرز از اجرای نهمین دوره طرح مهر تحصیلی با عنوان «مهر کریمانه» خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

2 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند البرزی توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح مهر تحصیلی در استان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۴ مهرماه به‌صورت سراسری با توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم‌التحریر اجرا می‌شود که سهم البرز در اجرای این طرح دو هزار بسته است.

وی با بیان اینکه بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، ۱۰ عدد دفتر، مدادرنگی، خودکار، تراش و دیگر ملزومات نوشت‌افزاری است، اظهار کرد: در اجرای طرح مهر تحصیلی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان چاپ و انتشارات اوقاف و امور خیریه منعقد شده که ملزومات این بسته‌ها در حمایت از تولید داخلی استفاده شود.

دشتکی ارزش هر بسته را به‌طور متوسط ۲۲۰ هزار تومان بیان کرد و افزود: اعتبار تهیه این بسته‌های تحصیلی به میزان ۴۴۰ میلیون تومان از محل نیات واقفین خیراندیش و خیران تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی زنجیره کاملی از تولید، عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد تأکید در نیات واقفین خیراندیش بر حمایت از دانش‌آموزان و حوزه آموزش و تعلیم و تربیت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در پایان با اشاره به اینکه مردم خیر استان می‌توانند برای مشارکت در این طرح با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در تهیه یک کوله‌پشتی ما را همراهی کنند، گفت: خیران می‌توانند با واریز این مبلغ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۶۵۹ در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha