ظرفیت روحانیون در ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده می‌شود
کد خبر: 4002676
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

ظرفیت روحانیون در ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلخال و کوثر، گفت: اداره اوقاف از ظرفیت روحانیون در ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده می‌کند.

رضازاده// ظرفیت روحانیون در ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدسعید رحمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلخال و کوثر، 14 مهرماه، در دوره آموزش سبک زندگی اسلامی در خلخال، اظهار کرد: اهمیت به بحث سبک زندگی اسلامی در جامعه یک نیاز مبرم بوده و به همین منظور، اداره اوقاف از ظرفیت روحانیون در ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: با تحقق اهداف مورد نظر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن هستیم که متأسفانه این روزها خانواده‌ها را در خطر قرار داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلخال، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در اماکن آموزشی انجام می‌شود که تلاش برای توسعه کارهای فرهنگی زمینه تبدیل منطقه به قطب‌های فرهنگی را دارد.

رحمانی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را به‌ کار خواهیم گرفت تا اوقاف منطقه در کاهش آسیب‌های اجتماعی سهم قابل توجهی داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ وقف در استان اردبیل به خوبی نهادینه‌سازی شده که وقف‌های جدید نشان دهنده این مهم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلخال، ادامه داد: بیش از ۵۰۰ موقوفه و رقبه و ۱۰۵ بقعه متبرکه در شهرستان‌های خلخال و کوثر در جنوب استان اردبیل وجود دارد که ایمان و باور قلبی مردم را در این زمینه به اثبات می‌رساند.

انتهای پیام
captcha