توزیع ۳۶۰ بسته مهر تحصیلی و خرید ۳۰ کپسول اکسیژن از محل موقوفات سبزوار
کد خبر: 4003072
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

توزیع ۳۶۰ بسته مهر تحصیلی و خرید ۳۰ کپسول اکسیژن از محل موقوفات سبزوار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: از محل موقوفات این شهرستان ۳۶۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در حال توزیع است.

توزیع 360 بسته مهر تحصیلی و خرید 2 میلیارد ریال کپسول اکسیژن

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با اشاره به توزیع بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفات این شهرستان گفت: در سال جاری 360 بسته مهر تحصیلی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط در شهرستان خریداری شده و بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در حال توزیع است.

خرید 2 میلیارد ریال کپسول اکسیژن

وی با اشاره به کمک‌های خیرین برای تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی افزود: در همین رابطه از محل موقوفات مرتبط، اداره اوقاف نیز 30 کپسول 40 لیتری به ارزش 2 میلیارد ریال تهیه کرده و در محل بقعه امامزاده شعیب(ع) در اختیار بیماران نیازمند به‌صورت رایگان قرار داده است.

مهدوی‌خواه با اشاره به خدمات دیگر ارائه شده در ایام کرونا افزود: در ایام ماه محرم 50هزار اقلام بهداشتی از جمله ماسک بین عزاداران حسینی توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه در ایام محرم، 22 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی، 10 هزار بسته معیشتی در 8500 مجلس روضه‌خوانی توزیع شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن از طرف اداره اوقاف امور خیریه شهرستان ادامه داد: در دوره گذشته 6 نفر از متسابقین در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن که به‌صورت منطقه‌ای بین شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد برگزار شد، شرکت کردند و 12 نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت یک نفر به مرحله کشوری راه یافت.

مهدوی‌خواه با بیان اینکه در سال جاری به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری به‌صورت متمرکز و با جمعیت زیاد وجود نداشت و از برپایی مراسم عزاداری به‌صورت روضه‌خوانی خانگی استفاده شد، افزود: در ایام ماه محرم 200 جلسه عزاداری خانگی برگزار شد و همزمان با آن 200 بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر کدام سه میلیون ریال میان خانواده‌ها توزیع شد.

انتهای پیام
captcha