توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی
کد خبر: 4003645
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

توزیع ۷۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» و توزیع ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، صبح امروز، 18 مهرماه در مراسم توزیع 700 بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند از محل نیات موقوفات کردیم.

وی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی ازجمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، افزود: 700 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به مناسبت دهه وقف و بازگشایی مدارس توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش‌آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با تأکید بر ضرورت گسترش وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان، یادآور شد: این طرح هرساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت می‌پذیرد و ما در تلاش هستیم که حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نماند و یا در روند تحصیل خود دچار مشکل نشود.

انتهای پیام
captcha