بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها در برنامه‌های مهم جامعه
کد خبر: 4006428
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها در برنامه‌های مهم جامعه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: جای پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشگاه در جامعه خالی است و باید مسئولان در تصمیم‌گیری‌های مهم در جامعه از ظرفیت دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید رضا طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان امروز سه شنبه 27 مهر‌ماه در آیین افتتاح نکوداشت آغاز شصت و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت هفته وحدت گفت: از خصوصیات پیامبر(ص) رحمة للعالمین بودن است و مهربانی ایشان در همه زمینه‌ها گسترده شده است.

وی افزود: تزکیه و تعلیم کتاب و حکمت دو مؤلفه‌ای بود که خداوند برای فرستادن رسول گرامی اسلام در نظر گرفت که باید این دو مولفه در کنار هم قرار بگیرند تا به تعلیم آسیب وارد نشود. در حال حاضر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به یک درخت تناور تبدیل شده و می‌تواند در جامعه مثمر ثمر باشد. 

 طاهری با بیان اینکه باید در تصمیم‌های مهم  در جامعه از دانشگاه استفاده کنیم، گفت: جای پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشگاه در جامعه خالی است و باید از ظرفیت عظیم دانشگاه در پیشبرد اهداف در جامعه استفاده شود.

 

انتهای پیام
captcha