اعلام برنامه‌های سالگرد استاد اخلاق «فاضلیان» در سطح کشور
کد خبر: 4008335
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

اعلام برنامه‌های سالگرد استاد اخلاق «فاضلیان» در سطح کشور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه‌های مختلف به‌مناسبت نخستین سالگرد رحلت آیت‌الله فاضلیان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدانحجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین سالگرد رحلت استاد عرفان و اخلاق آیت‌الله سیدرضا فاضلیان امروز، پنجم آبان‌ماه از ساعت 9 تا 11 بر سر مزار وی در رواق حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام رضا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از حرم مطهر رضوی از طریق لینک مجازی «هیئت آنلاین» به‌صورت زنده پخش خواهد شد و همزمان برنامه مشابهی در قم برگزار می‌شود.

فاضلیان بیان کرد: مراسمی در همدان و ملایر همزمان با دهم آبان‌ماه در حسینیه امام خمینی(ره) از ساعت 10 تا 12 و مراسمی هم با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی در ملایر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین جمعه، 14 آبان‌ماه مراسمی در تهران، قیطریه، تقاطع اندرزگو، ساعت 6:30 تا 8 به‌منظور بزرگداشت مقام این عالم همدانی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سید‌رضا فاضلیان در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در محله شالبافان شهر همدان دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت علمی و عملی، پنجم آبان‌ماه 1399 پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

وی از سال ۱۳۶۱ با حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی به‌عنوان امام‌جمعه وارد ملایر شد و مدت ۳۴ سال در منصب امام‌جمعه ملایر خدمت کرد. این عارف از شاگردان مرحوم آخوند همدانی و یار صمیمی شهید محراب آیت‌الله مدنی و استاد اخلاق بسیاری از شهیدان و بزرگان بود که در زمینه اعزام رزمندگان به جبهه‌ها و پشتیبانی از آنان نقش مؤثری داشت.

انتهای پیام
captcha