مسئولیت‌ و جایگاه‌ محل خدمت برای مسئولان است
کد خبر: 4008640
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

مسئولیت‌ و جایگاه‌ محل خدمت برای مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها محل خدمت برای مسئولان است و برای هیچکدام از مسئولان ماندگار نیست.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، 6 آبان‌ماه، در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه حکومت اسلامی نیز ادامه حکومت پیامبر گرامی اسلام است، افزود: مردم برای دین انقلاب کردند و تاکنون مردم پایِ دین ایستادند.

وی با بیان اینکه اگر دین را از نظام اسلامی حذف کنیم به طور قطع تمامِ قِداست‌ها از بین می‌رود، ادامه داد: حکومت آبروی خود را از دین گرفته است و افرادی که مسئولیتی در این نظام به عهده می‌گیرند باید افتخار کنند که خدمت‌گذار نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید براینکه سختی‌ها ماندگار نیستند، افزود: مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها محل خدمت است و برای هیچ‌کسی ماندگار نیست.

نوری با بیان اینکه مسئولان نباید در ارائه توانمندی‌های خود کوتاهی کنند، تصریح کرد: اگر شخصی توانمندی دارد و در اختیار مردم قرار ندهد به طور قطع ظلم به مردم و جامعه انجام شده است. هیچ کاری در نظام دینی بی‌ارزش نیست و تمام اجزا نظام باید به مسئولان کمک کنند تا بتوانیم به اهداف اصلی نظام دست پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha