فراخوان جشنواره «ایده‌های برتر فرهنگ عمومی» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4009505
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

فراخوان جشنواره «ایده‌های برتر فرهنگ عمومی» در آذربایجان غربی

همزمان با فرا رسیدن ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اقدام به برگزاری جشنواره «ایده‌های برتر فرهنگ عمومی» می‌کند.

جشنواره ایده های برتر فرهنگ عمومی

به‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، همزمان با فرا رسیدن ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اقدام به برگزاری جشنواره «ایده‌های برتر فرهنگ عمومی» می‌کند.
 
بهبود کیفیت عملکرد پارلمان فرهنگی استان، تلاش برای اعتلای فرهنگ عمومی استان و ایجاد فضایی برای تعاطی افکار در حوزه فرهنگ عمومی از جمله اهداف این جشنواره هستند.
 
مفهوم و مصداق‌شناسی فرهنگ عمومی، بررسی ارتباط فرهنگ عمومی و سبک زندگی، مهم‌ترین چالش‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورس برای طرح در شورای فرهنگ عمومی استان، جایگاه شورای فرهنگ عمومی در افکار عمومی و نخبگان استانی و نقش دستگاه‌های فرهنگی در پیشبرد مقاصد شورای فرهنگ عمومی از جمله موضوعات و محورهای این جشنواره هستند.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند ایده‌های خود را بر روی فایل وورد به همراه مشخصات خود نوشته و از طریق آدرس farahangomomi@yahoo.com ارسال کنند.
 
هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند ۳ ایده مطرح و ارسال کند و ایده‌ها باید کوتاه بوده و از ۱۵۰ کلمه بیشتر تجاوز نکند، آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان بوده و داوری آثار ۵ آذر انجام می‌شود.
انتهای پیام
captcha