تقدیم ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی از خوی در دفاع مقدس
کد خبر: 4010352
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

تقدیم ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی از خوی در دفاع مقدس

فرمانده سپاه خوی گفت: در طول دفاع مقدس ۱۴۷ شهید دانش‌آموز بسیجی اهل خوی تقدیم انقلاب شده است که جا دارد یاد و نام آنها همیشه گرامی داشته شود.

محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی

گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی خوی، ۱۲ آبان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با سردار محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی و غلامرضا نظرعلیلو، و رییس آموزش و پرورش این شهرستان در حسینیه ستاد سپاه خوی برگزار شد.

فرمانده سپاه خوی در این دیدار اظهار کرد: امروز شما دانش‌آموزان عزیز جاپای شهدای گرانقدر گذاشته‌اید و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و وصیت‌نامه آنها را برای خود فصل‌الخطاب بدانید.

سردار محمدباقر علایی افزود: در طول دفاع مقدس ۱۴۷ شهید دانش‌آموز اهل خوی تقدیم انقلاب شده است که جا دارد یاد و نام آنها همیشه گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: خواسته مقام معظم رهبری از فرهنگیان و دانش‌آموزان این است که به وظایف خودشان که همان تحصیل است به خوبی عمل کنند و امروز مسئولیت ما بیش از بیش خطیر شده و دشمن سعی دارد مانع پیشرفت و توسعه کشور ما شود ولی ما باید در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه خوی عنوان کرد: همه دانش‌آموزان هم در عرصه سخت در زمان جنگ و هم در عرصه نرم همیشه به عنوان بسیجی به تمام معنا در خدمت مردم هستند.

 

انتهای پیام
captcha