دردسر شهروند انگلیسی مقیم کویت برای خالکوبی قرآنی
کد خبر: 4011449
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

دردسر شهروند انگلیسی مقیم کویت برای خالکوبی قرآنی

مسئولین کویتی یک زن انگلیسی را که به جرم خالکوبی آیه‌ای از قرآن کریم بر روی ساق پایش بازداشت کرده بودند، به قید ضمانت آزاد کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الرأی کویت، مسئولان کویتی یک شهروند انگلیسی مقیم کویت را که به اتهام هتک حرمت ادیان بازداشت کرده بودند، به قید ضمانت مالی آزاد کردند.

این زن جوان که به دلیل خالکوبی آیه‌ای از قرآن بر روی ساق پای خود جمعه گذشته بازداشت شده بود، تعهدنامه‌ای را امضا کرده است مبنی بر اینکه این خالکوبی را از روی پای خود پاک خواهد کرد.

روزنامه الرأی به نقل از یک مسئول امنیتی گفت: این زن انگلیسی که بیش از 30 سال سن ندارد و در یک مدرسه خارجی در کویت کار می‌کند، در جریان بازجویی گفته که خالکوبی روی ساق پایش  که حاوی چهار کلمه از آیه قرآن است و منجر به بازداشت او شده است، جدید نبوده و آن را دو سال پیش در کشورش انجام داده بود.

او تأیید کرد که این نوشته توجه او را به خود جلب کرده و آن را یک کتیبه می‌دانسته و نمی‌دانسته که این یک آیه قرآنی است.

این منبع افزود که بر اساس اظهارات متهم، وی پس از امضای تعهد مبنی بر پاک کردن خالکوبی با قید ضمانت آزاد شد.

این روزنامه کویتی پیش‌تر در این خصوص گفته بود که یک شهروند کویتی پس از اینکه متوجه خالکوبی آیه قرآن روی ساق پای یک شهروند انگلیسی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی استان حولی شده بود به پلیس اطلاع می‌دهد و پلیس با حضور در محل، او را بازداشت و به مرکز پلیس منتقل کرد و پرونده‌ای در این خصوص برای او گشوده شد.

انتهای پیام
captcha