حل مشکلات اقتصادی با فرمول‌های استکبار جهانی امکان‌پذیر نیست
کد خبر: 4012307
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

حل مشکلات اقتصادی با فرمول‌های استکبار جهانی امکان‌پذیر نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی نباید از فرمول‌های استکبار جهانی و دشمنی که سالهاست علیه ایران جنایت کرده استفاده کرد، چرا که پیروزی با تبعیت از دشمن میسر نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سردار فدویبه گزارش ایکنا از قم، سردار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قم که امروز 19 آبان‌ماه در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) این استان قم، بیان کرد: باید گرفتاری‌ها به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر چه سریع‌تر رفع شود، چرا که امروز تاثیر جنگ اقتصادی از هر جنگی بیشتر است و زندگی مردم را سخت کرده‌ است.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی نباید از فرمول‌های استکبار جهانی و دشمنی که سالهاست علیه ایران جنایت کرده استفاده کرد، چرا که پیروزی با تبعیت از دشمن میسر نمی‌شود.

اسلام بهترین الگوی رفع مشکلات است

فدوی گفت: اسلام بهترین الگو برای رفع مشکلات است و با مصمم شدن مسئولان و الگوپذیری از اسلام ناب و همچنین همراهی مردم صبور و همیشه در صحنه پیروز شده و از مشکلات عبور می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در دیدار با رییس جمهوری از آمادگی سپاه برای کمک رسانی به دولت همچون گذشته خبر داد و با درخواست دولت برای به کارگیری پاسداران در بخش‌های مختلف موافقت کامل شد.

وی در ادامه گفت: قم یک استان ویژه و مرکز انقلاب اسلامی است و از این رو باید گرفتاری‌های شهروندان استان با همت مسئولین رفع شود.

فدوی افزود: سپاه استان قم در دوران دفاع مقدس یکی از لشکرهای پر افتخار بوده است و امیدواریم سردار موحد نیز در فرماندهی این سپاه سرافراز، موفق باشد چرا که سپاه قم مزین به نام شهدایی است که در دوران جنگ خدمت زیادی کردند و این پشتوانه محکمی برای انجام تکلیف پاسداری است.

وی عنوان کرد: ما در جنگ هستیم و این جنگ حق و باطل از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و به شدت از سمت دشمنان در حال پیگیری است.

فدوی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر از طریق جنگ سخت نمی‌تواند در برابر جمهوری اسلامی بایستد و از عهده رزمندگان انقلاب اسلامی بر نمی‌آید و این به برکت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که این پشتوانه پرقدرتی برای جمهوری اسلامی است.

وی گفت: دشمن دست از دشمنی بر نداشته و از هر مسیری که توانسته به ویژه موضوع فرهنگ، اقتصاد و موضوعات مختلف به دنبال دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها مدافع مردم است و در همه جنگ‌ها باید سنگر خود را حفظ و تقویت کند تا پیروزی به ارمغان بیاورد.

وی ابراز کرد: تاریخ مستکبرین به ویژه شیطان بزرگ مملو از خیانت، جنایت و شرارت‌هایی است که علیه کشورهای دنیا صورت گرفته است ولی همچنان تمرکز آنها برای نابودی الگوی ایرانی و انقلاب اسلامی است.

فدوی با اشاره به انتصاب برخی از پاسداران در بخش‌های دولت افزود: پاسداران که در بخش‌های مختلف مانند استانداری قرار می‌گیرند با محبت و همدلی که بین سپاه و سایر نهادها وجود دارد از این ظرفیت استفاده کنند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی در پایان برای سیدمحمدتقی شاهچراغی در سمت استاندار قم آرزوی توفیق کرد و همچنین سردار موحد را به عنوان فرمانده جدید سپاه قم معرفی و سرافرازی و توفیق خدمت در قم را برای وی سعادت دانست.

انتهای پیام
captcha