سرود همگانی به جشنواره «رفیق خوشبخت ما» اضافه شد
کد خبر: 4013073
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
عبدالهی در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد:

سرود همگانی به جشنواره «رفیق خوشبخت ما» اضافه شد

دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» بیان کرد: امسال علاوه بر بخش صوت و نماهنگ؛ بخش جانبی سرود همگانی را داریم که ویژه مدارس با همکاری آموزش‌وپرورش است.

به گزارش خبرنگار ایکنا در گفت‌وگو با روح‌الله عبدالهی؛ دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»  پیرامون این جشنواره بیان کرد: این جشنواره در رابطه با شهید حاج قاسم سلیمانی است که دومین دوره آن امسال برگزار می‌شود و ویژه گروه‌های سراسر کشور است که در رابطه با شهید سلیمانی اثر تولید کرده‌اند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت بسیار گسترده است و کار در این حوزه زیاد است اما در این جشنواره فقط آثار باید در رابطه با شهید سلیمانی باشد.

دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در رابطه با بخش جانبی تازه افزوده شده به این جشنواره بیان کرد: امسال علاوه بر بخش صوت و نماهنگ؛ بخش جانبی سرود همگانی را داریم که ویژه مدارس با همکاری آموزش‌وپرورش است که دانش آموزان یک سرود را به‌صورت دسته‌جمعی می‌خوانند و به آثار برگزیده جایزه تعلق می‌گیرد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: سال گذشته در اولین دوره این جشنواره تعداد 60 اثر در سطح استان تهران و شهرستان‌های هم‌جوار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. امسال هم برای دومین دوره فراخوان زدیم و از اول آبان تا 13 دی‌ماه گروه‌های سرود فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در رابطه با شرایط حضور در جشنواره بیان کرد: دو تا شرط دارد این جشنواره یکی اینکه در رابطه با شهید سلیمانی باشد و دیگری آنکه تابه‌حال به جشنواره ارسال نشده و کار جدید باشد. آثار بعد از 13 دی‌ماه داوری می‌شود و در دهه فجر از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

بخش جانبی سرود همگانی به جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» اضافه شد

وی در رابطه با منتخبین سال گذشته بیان کرد: سال گذشته در بخش نماهنگ و سرود، در هر بخش 5 گروه برتر منتخب شدند. همچنین گروهی وجود داشت که از زمان شهادت حاج قاسم تا سالگرد او 11 اثر تولید کرده بود که برگزیده ویژه اولین دوره این جشنواره بود. لازم به ذکر است که تمامی آثار منتخب از شبکه‌های سیما پخش شد و به ده گروه شایسته تقدیر نیز جایزه تعلق گرفت.

انتهای پیام
captcha