رسانه ملی؛ دفاع‌کننده از تهاجم رسانه‌های بیگانه در برابر انقلاب
کد خبر: 4015720
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد:

رسانه ملی؛ دفاع‌کننده از تهاجم رسانه‌های بیگانه در برابر انقلاب

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت: رسانه ملی کنترل کننده هر جریان خلاف و منحرف و دفاع کننده از تهاجم رسانه‌های بیگانه در برابر انقلاب است؛ چرا که این نهاد یک مرکز وسیع و گسترده با اندیشه و افکار در راستای دفاع از حفظ نظام، خیمه انقلاب و مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، در دیدار با مدیرکل، معاونان، مدیران و شورای بسیج صداوسیمای مرکز خراسان رضوی اظهار کرد: عدالت‌خواهی و عدالت گستری یکی از کارهای مهم رسانه ملی در جریان گسترش دین و انقلاب است.

وی به رویکرد مدبرانه مدیران جدید صدا و سیما اشاره کرد و افزود: در این دوره با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به خوبی رسانه ملی در برابر تهاجم دشمنان و در برابر زور و فساد ایستاده است؛ چراکه توسعه عدالت و نشان دادن آن در جامعه به کسی اجازه نخواهد داد که به سمت جریان فساد، زور و قدرت برود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسانه ملی به‌عنوان یک مربی جامعه در موضوع عدالت گستری باید فعالیت کند؛ چراکه در این مسیر هیچ کس جرئت تبعیض، فساد و زور و قدرت را ندارد.

علم‌الهدی در ادامه سخنان خود بیان کرد: از مهمترین اهداف اجرائی رسانه ملی به استخدام گرفتن هنر و هنرمند و اجرایی کردن برنامه‌ها براساس عدالت گستری، توسعه و حفظ انقلاب است و در این مسیر باید از نیروهای بسیجی و هنرمندان انقلابی استفاده کرد.

وی افزود: رسانه ملی کنترل کننده هر جریان خلاف و منحرف و دفاع کننده از تهاجم رسانه‌های بیگانه در برابر انقلاب است؛ چراکه این نهاد یک نهاد وسیع و گسترده با اندیشه و افکار در راستای دفاع از حفظ نظام، خیمه انقلاب و مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حفظ نظام و دفاع از انقلاب و نهاد ولایت فقیه و رهبر انقلاب  از وظایف مهم رسانه ملی است، گفت: وظیفه اولیه رسانه ملی است همین موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جریان‌های هنری و هنرمند مهم است، تصریح کرد: ولی باید این هنر و هنرمند در استخدام رسانه ملی و در خدمت گسترش اندیشه انقلاب در ایران و سایر کشورها باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی رسالت دینی دارد و همه باید در این راستا حرکت کنند، افزود: زیر ساخت و زیر بنای رسانه ملی خون هزاران شهید است که عدالت باید در راستای خون شهدا حرکت کند و فقط باید اندیشه ولایی که با خون شهدا نسبت دارد، ترویج شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: سرمایه اصلی انقلاب نیروهای انسانی بسیجی هستند که مسئولیت مهم آنها ترویج، گسترش و پیشبرد تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی است که این توسعه باید در رسانه ملی اجرایی شود.

علم‌الهدی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی رسانه ملی عدالت گستری است، گفت: در عرصه عدالت گستری در رسانه ملی فقط دین و انقلاب حق دارند و همه باید در خدمت به دین و انقلاب عمل کنند.  بسیجی در صداوسیما هم تفاوت بسیاری با دیگر بسیجیان دارد؛ چراکه بسیجیان در رسانه ملی مدافع ارزش و اصول انقلاب در یک نهاد کاملاً ملی و انقلابی هستند.

امام جمعه مشهد ایمان، اخلاص و معادباوری را یک دژ مستحکم در برابر توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: اخلاص و خداباوری مهمترین سرمایه بسیجی است و هر بسیجی یک مدافع دین و انقلاب است.

محسن نصرپور، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال‌های اخیر و در گام  دوم انقلاب که از حساس‌ترین مقاطع حیات پر برکت انقلاب اسلامی به شمار می رود، شرایطی را شاهدیم که توطئه‌های استکبار جهانی و عمال منطقه‌ای آنان، کشور را تا مرحله جنگ فرسایشی اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای پیش برده‌اند  و در این میان تدابیر و راهبردهای مدبرانه، شجاعانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، همواره توطئه‌های آنان را خنثی ساخته است.  رسانه ملی، به عنوان بازوی کارآمد و تاثیرگذار نظام و رهبری، نقش بی‌بدیل و سرنوشت سازی در این عرصه بر عهده داشته و دارد و سعی نموده تا با آگاهی بخشی، اعتماد سازی، امید آفرینی، بصیرت افزایی، تقویت وحدت و باورهای انقلابی و اسلامی و ارزشی، روحیه و امید و معرفت لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را ایجاد نماید.

وی افزود: هم اکنون که رسانه ملی وارد مرحله تغییر و تحول بر اساس شعار محوری «هویت محوری و عدالت گستری» شده است، صدا و سیما در سطح کشور و در استان‌ها با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی در مسیر تحقق سیاست‌ها و رسالت سازمانی خود، بر طبق راهبری ریاست سازمان و منطبق با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فعالیت انقلابی و جهادی می‌نماید.

انتهای پیام
captcha