زنان؛ رهبران مقاصد پیشرفت ایرانی اسلامی هستند
کد خبر: 4016040
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور :

زنان؛ رهبران مقاصد پیشرفت ایرانی اسلامی هستند

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه باید رسالت بانوان در جامعه به عنوان افرادی گفتمان‌ساز و ذهنیت‌ساز برای عموم تبیین شود، گفت: زنان رهبران مقاصد پیشرفت ایرانی اسلامی هستند، لذا باید به این توانمندی برسند و آن در حوزه‌های مختلف به اثبات برسانند.

عاطفه سعیدی نژاد کسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشوربه گزارش ایکنا از گلستان، عاطفه سعیدی‌نژاد، مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور در همایش بانوان فعال و تاثیرگذار فرهنگی با موضوع «توانمند سازی بانوان در شبکه حرف آورد» که امروز 3 آذر در سالن ولایت این اداره برگزار شد، گفت: این همایش با هدف شکل‌دادن الگوی اسلامی ایرانی در جهت گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در بانوان برگزار شده است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب  و بیانات مقام معظم رهبری و نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان به خصوص بانوان جوان قشر مهم و تاثیر‌گذار در پیشبرد اهداف انقلاب هستند و باتوجه به اینکه در چهل سال نخستین انقلاب اسلامی برخی چالش‌ها باعث اختلال در پیشبرد مقاصد ایجاد شد اما امروزه این فرصت مهیا شده است که بانوان بتوانند از توانمند‌های خود در جهت تعالی انقلاب استفاده کنند.

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور تصریح کرد: در گذشته بانوان به عنوان شیرزنان  عرصه‌های جنگ و نبرد در پشت جبهه نقش داشتند و فرزندان و همسران خود را برای دفاع از مرز وبوم راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند و زن ایرانی در دفاع مقدس نمونه واقعی از خانواده اسلامی بود و اثر‌گذاری جدی در جامعه داشت.

وی در ادامه گفت: اما آنچه امروز مسلم است این است که مقتضیات امروز انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده و باید بدانیم جامعه از زنان چه انتظاری دارد و نقش امروز بانوان چیست؟ زنان رهبران مقاصد پیشرفت اسلامی ایرانی هستند، لذا باید به این توانمندی برسند و آن در حوزه‌های مختلف به اثبات برسانند.

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه باید رسالت بانوان در جامعه به عنوان افرادی گفتمان‌ساز و ذهنیت‌ساز برای عموم تبیین شود، گفت: رسانه‌های معاند با تصویرسازی غلط و مخدوش اعتقاد و ایمان جوانان را هدف قرارداده، لذا این وظیفه بانوان مومن و انقلابی است که با نفوذ کلمه و نقش تاثیر‌گذار خود در جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

سعیدی‌نژاد گفت: راه‌‍اندازی پویش حرف آورد  فرصت خوبی است که بانوان با پیوستن به این پویش به توانمندهای خود در جهت اقناع‌سازی و پیشبرد مقاصد انقلاب اسلامی پی ببرند و خوشبختانه این پویش در  استان گلستان با استقبال خوبی همراه بوده و این نشان می‌دهد که بانوان این استان در زمینه‌های فرهنگی فعال هستند.

انتهای پیام
captcha