آغاز به کار 8 واحد بسیج جامعه پزشکی در همدان
کد خبر: 4016628
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

آغاز به کار 8 واحد بسیج جامعه پزشکی در همدان

هشت واحد بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همدان آغاز به‌کار کردند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همدان، گردهمایی تجدید عهد بسیجیان با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب با حضور مدیر درمان استان در بیمارستان آتیه همدان روز گذشته، پنجم آذرماه برگزار شد.

حسن عروتی موفق، در این مراسم با اشاره به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج و نقش این تشکیلات در مدیریت بحران‌های مختلف به فلسفه تشکیل این نهاد پرداخت و اظهار کرد: به‌رغم وجود نهادهای نظامی و انقلابی مثل سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و کمیته‌های انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل بسیج در جنگ و دفاع مقدس، حاکمیت و فراگیری تفکر و فرهنگ بسیج، با هدف خدمت به اسلام و انقلاب و مردم در همه شئون و عرصه‌ها دارای اولویت و اهمیت است.

وی افزود: عزم مثال‌زدنی کادر درمان در خدمت به بیماران کرونایی و تلاش بی‌دریغ در ارائه خدمت به این بیماران در واحدهای مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حرکتی از جنس تفکر بسیجی و منطبق بر این فرهنگ است.

محمدرضا مجذوبی، مسئول بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به سابقه فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در این مدیریت و فعالیت‌های بسیج در دوران شیوع کرونا به‌ویژه آموزش نیروهای داوطلب بسیجی، کمک‌های مؤمنانه و به‌کارگیری نیروهای امدادگر جهادی در بخش‌های بستری بیماران در ایام پیک و اوج شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.

در پایان این مراسم از همکاری جهادی و داوطلبانه رئیس و امدادگران هیئت عاشقان آل طاها و قرارگاه جهادی شهید مدنی، همکاران بازنشسته کادر درمان و امدادگران بسیجی و نیز بسیجیان نمونه سال 1400 مدیریت درمان استان با اعطای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

 

انتهای پیام
captcha