برگزاری ۴۸ عنوان مسابقه فرهنگی همزمان با حضوری شدن مدارس همدان
کد خبر: 4018593
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

برگزاری ۴۸ عنوان مسابقه فرهنگی همزمان با حضوری شدن مدارس همدان

معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری ۴۸ عنوان مسابقه فرهنگی، هنری در مدارس استان همدان خبر داد.

یوسف سعیدی معاون امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدانیوسف سعیدی، معاون امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به حضوری شدن مدارس، 48 عنوان مسابقه فرهنگی و هنری در مرحله آموزشگاهی در استان برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات به مرحله منطقه‌ای و سپس استانی راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه مجوز اجرای اردوها صادر شده است، افزود: همه برنامه‌هایی که پیش از شیوع کرونا به‌صورت حضوری اجرا می‌شد، اکنون نیز قابل اجرا است.

سعیدی از برگزاری یادواره شهدا در همه مناطق استان خبر داد و گفت: تاکنون در تعدادی از شهرستان‌های استان یادواره 36 هزار شهدای دانش آموز و یادواره 4 هزار شهید فرهنگی برگزار شده و در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

معاون امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری نماز جماعت در همه مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حضوری شدن مدارس زنگ نماز در مدارس استان نواخته می‌شود. انتخابات شوراهای دانش‌آموزی برگزار شده و منتخبین برگزاری برنامه‌های فرهنگی خود را آغاز کرده‌اند.

سعیدی در پایان از تشکیل شوراهای قرآنی در مدارس استان خبر داد و گفت: این شورا فعالیت‌های قرآنی را اشاعه و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری محافل انس با قرآن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha