مسئولان در مقابل هجمه معاندان به مردم امید بدهند
کد خبر: 4019108
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

مسئولان در مقابل هجمه معاندان به مردم امید بدهند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی مردمی بودن، ساده زیستی و داشتن روحیه انقلابی‌گری را از جمله شاخص‌های یک مدیر انقلابی خواند و گفت: در شرایطی که معاندان درصدد هجمه هستند، مسئولان به مردم امید بدهند.

ملکان، معارفه فرماندار جدید،استانداری آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 16 آذرماه، در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملکان، مردمی بودن، ساده زیستی و داشتن روحیه انقلابی‌گری را از جمله شاخص‌های یک مدیر انقلابی خواند و گفت: در شرایطی که معاندان درصدد هجمه علیه ما هستند، مسئولان به مردم امید بدهند.

وی  افزود: یک مدیر انقلابی باید شبانه‌روز با مردم باشد، در حوزه ماموریت خود وحدت بین مردم و مسئولان را حفظ کند و در این خصوص انفعال نداشته باشد.

محمدی، ضعف مدیریت را از علل اصلی برخی مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد مشکلات ربطی به تحریم‌ها نداشته و ریشه در ضعف مدیریت‌ها دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه ملکان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری است، اظهار کرد: این شهرستان قطب انگور استان بوده و قلعه بختک لیلان از ۹ هزار سال قدمت برخوردار است، لذا مسئولان با رفع موانع احتمالی در جهت جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و به‌ویژه تأسیس واحدهای تولیدی فرآوری و بسته‌بندی و صادرات می‌توانند قدم‌های خوبی در راستای اشتغال‌زایی بردارند.

در پایان این مراسم، بهمن قائلی به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملکان معرفی و از خدمات نقی محمدی، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha