فعالان قرآنی لرستان با معاون قرآن وزارت ارشاد دیدار کردند
کد خبر: 4019568
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
در خرم‌آباد؛

فعالان قرآنی لرستان با معاون قرآن وزارت ارشاد دیدار کردند

نشست صمیمی نخبگان و فعالان قرآنی استان لرستان امروز، ۱۷ آذر با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فعالان قرآنی لرستان با معاون قرآن وزارت ارشاد دیدار کردندبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست صمیمی نخبگان و فعالان قرآنی استان لرستان با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، ۱۷ آذر، در محل سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، برگزار شد.

در این نشست منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی و قرآنی زیادی با محوریت گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

وی ادامه داد: جامعه قرآنی استان مشکلات و دغدغه‌های زیادی دارند که این جلسه با هدف بازگو شدن و پیگیری آنها در سطح وزارت و دیدار رو در رو با مقام مسئول این حوزه برگزار شد.

در ادامه احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز، گفت: کمیته تخصص هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، یکی‌از اصلی‌ترین کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی است که در استان تشکیل و مصوبات آن به شورای فرهنگ عمومی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: در استان ظرفیت‌های زیادی داریم که می‌توانیم با استفاده از قرآن به عنوان نقشه راه از آنها استفاده کنیم.

در ادامه نیز هرکدام از نخبگان و فعالان قرآنی استان به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان نیز اصغر امیرنیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با بیان اینکه جامعه قرآنی تا زمانی که یک‌دست نشود قابل قبول نیست، اظهار کرد: ما باید موانع فعالیت‌های قرآنی را برداشته و در کنار هم قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کاری برای قرآن انجام دهیم، باید وحدت، همدلی و صداقت داشته و نسبت به کارهای یکدیگر هم‌پوشانی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha