مذاکره‌کنندگان مباحث مدنظر رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند
کد خبر: 4020283
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

مذاکره‌کنندگان مباحث مدنظر رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه ویژه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات پیشین افزود: مذاکره‌کنندگان باید مباحث مدنظر معظم‌له را فصل‌الخطاب قرار دهند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده اجازه کوچکترین سوءاستفاده به طرف مقابل ندهند و در نگارش متن توافق، از واژه‌ها و کلماتی استفاده نشود که زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم کند.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات پیشین افزود: مذاکره‌کنندگان باید مباحث مدنظر معظم‌له را فصل‌الخطاب قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دوره‌های گذشته راهنمایی‌هایی داشته و رفع یک دفعه تحریم‌ها را تأکید فرموده بودند، بنابراین راهنمایی‌ها و مباحث مورد نظر این معظم‌له باید سرفصل مذاکره‌کنندگان باشد تا منافع کشور حفظ شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب، هوشمندانه به مباحث پرداخته و ‌به آنها اشرافیت کامل دارند بر همین اساس محور قرارگرفتن مباحث مورد نظر رهبری نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه در گذشته از بعضی واژه‌های متقن استفاده نمی‌شد، گفت: در متن نگارش توافق از واژه‌ها و کلمات متقن و دقیق باید استفاده شود.

انتهای پیام
captcha