امتحانات دانش‌آموزان متوسطه کرمانی به صورت حضوری برگزار می‌شود
کد خبر: 4020499
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

امتحانات دانش‌آموزان متوسطه کرمانی به صورت حضوری برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مجازی با معاونان و کارشناسان آموزش و کارشناسان سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بیان کرد: امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان متوسطه از 18 تا 30 دی 1400 و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سید محمد حبیب‌اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان سید محمد حبیب‌اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان امروز دوشنبه 22 آذر ماه، در نشست مجازی با معاونان و کارشناسان آموزش و کارشناسان سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری گفت: کسب 43 رتبه برتر علمی-پژوهشی توسط دانش‌آموزان استان باعث خرسندی است و قطعا وجود معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر و پژوهنده به تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش کمک می‌کند.

وی با قدردانی از همه کسانی که سبب جریان و شکل‌گیری آموزش حضوری شدند، افزود: در آموزش حضوری به عنوان موثرترین شیوه آموزشی دو اولویت مهم داریم. با توجه به این که در دروس پایه شاهد افت شدید تحصیلی هستیم، اولویت تمرکز بر اهداف و بخش‌های کلیدی و مهم دروس  و همچنین اولویت بهبود و کیفیت بخشی به آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در زمینه کیفیت بخشی نیز دو اصل بودجه‌بندی و پیش نیاز نوع آموزش‌هایی که ارائه کرده‌ایم باید مد نظر باشد و به دلیل اینکه در آموزش حضوری زمان کمتر شده باید به نکات مهم کتاب‌های درسی پرداخته شود و مدرسه مجازی هم همیشه برقرار باشد.

حبیب‌اللهی با بیان اینکه امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان متوسطه از 18 تا 30 دی 1400 و به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: آموزش حضوری به مدت 60 دقیقه و آموزش غیرحضوری به مدت 30 دقیقه در شبکه شاد باید انجام شود و تلاش برای رفع ضعف یادگیری و عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha