حماس: مانور قسام نشانگر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن است
کد خبر: 4021405
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

حماس: مانور قسام نشانگر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن است

سخنگوی جنبش حماس گفت: مانور نظامی گردان‌های قسام در نوار غزه تأکیدی بود بر اینکه مقاومت کاملا آماده رویارویی با دشمن صهیونیستی است و هرگز اجازه کوچاندن فلسطینیان ساکن قدس را نخواهد داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم اظهار داشت که برگزاری مانور قسام در این شرایط زمانی، بر این مسئله تأکید دارد که تمامی اقدامات و تدابیر رژیم صهیونیستی در امتداد نوار مرزی باریکه غزه، مانورها و ساخت دیوار امنیتی هرگز نمی‌تواند مانع از خلاقیت و نوآوری مبارزان قسام برای مقابله با این رژیم شود.

وی در رابطه با اسم این مانور که «سپر قدس» نامگذاری شده، تصریح کرد که این تاکیدی است بر اینکه قسام و دیگر گروه‌های مقاومت همچون سپر و دژی محکم در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس و ساکنان آن و تلاش‌های این رژیم برای تغییر واقعیت‌های موجود در این شهر خواهند بود.

حازم قاسم همچنین تأکید کرد که گردان‌های قسام قلعه‌ای مستحکم برای حمایت از اصول ملی فلسطین و سرزمین و مقدسات آن خواهد بود.

وی تصریح کرد که دفاع از اصول ملی فلسطین به طور واضح در نبرد شمشیر قدس نمود پیدا کرد که طی آن مقاومت برای دفاع از ساکنان محله شیخ جراح و جلوگیری از تخلیه خانه‌های آنان وارد عمل شد و به یاری آنان شتافت.

قاسم در پایان گفت: امروز اعلام می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی اجازه کوچاندن ساکنان قدس را نخواهیم داد و مقاومت برای دفاع از قدس و مردمان آن هر لحظه آماده و دست به سلاح است.
انتهای پیام
captcha