اسدآباد؛ میزبان خانواده شهید حمیدرضا ترابی
کد خبر: 4022329
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

اسدآباد؛ میزبان خانواده شهید حمیدرضا ترابی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد گفت: مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حمیدرضا ترابی، شهید گمنام مدفون در گلزار شهدای گمنام ‌اسدآباد که به‌تازگی احراز هویت شده برگزار ‌می‌شود.

شهید حمیدرضا ترابی شهید گمنام شناسائی شدهصالح صابری‌نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا‌ از همدان اظهار کرد: مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حمیدرضا ترابی، شهید گمنام مدفون در گلزار شهدای گمنام ‌اسدآباد که به‌تازگی احراز هویت شده برگزار ‌می‌شود.

صابری با بیان اینکه این مراسم دوم دی‌ماه ساعت 10 صبح در محل پارک جنگلی اسدآباد گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، گفت: حمیدرضا ترابی متولد سال ۱۳۴۷ عضو گردان تخریب لشکر انصارالحسین(ع) همدان بوده که در یکم اسفند سال ۱۳۶۴ در جاده ام‌القصر فاو به شهادت رسیده و در سال ۹۱ به‌عنوان یکی از شهیدان گمنام در گردنه اسدآباد واقع در پارک جنگلی شهید مدنی به خاک سپرده شد.

وی افزود: هویت این شهید والامقام چندی پیش از طریق آزمایش‌های DNA پس از ۳۹ سال گمنامی مشخص شده که مراسم مذکور با حضور گسترده عموم مردم و پدر و مادر این شهید گرانقدر که در تهران زندگی می‌کنند و با سخنرانی امام جمعه شهرستان و مداحی مصطفی میرزایی در اسدآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha