دیدار کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سنندج با نماینده ولی‌فقیه در کردستان
کد خبر: 4022815
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

دیدار کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سنندج با نماینده ولی‌فقیه در کردستان

کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سنندج با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

دیدار یگان حفاظت فرودگاه با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، یکم دی‌ماه در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت فرودگاه سنندج که به مناسبت فرارسیدن پنجم دی سالروز حضور سپاه در صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، دفاع و جانفشانی برای مردم را یک ارزش معنویت‌زا و سفارش شده خواند و اظهار کرد: حفظ جان مردم یک امر مقدس است.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت فرودگاه چهار ویژگی بارز فداکاری، مسئولیت‌پذیری، رازداری و امانتداری دارند که اینها بسیار مهم، ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت فرودگاه برای حفظ سلامت مسافران جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، بیان کرد: جان، مال، ناموس و آبرو برای بشر بسیار مهم بوده که این نیروها در حین سفر از آن دفاع می‌کنند.

وی آرامش خاطر مردم را نتیجه زحمات نیروهای یگان حفاظت فرودگاه‌ها دانست و بیان کرد: این نیروها با برخورد خوب و خوش‌رفتاری مسافران را راهنمایی می‌کنند.

پورذهبی به فضیلت‌های آیة الکرسی اشاره کرد و افزود: خواندن آیة الکرسی در برآورده شدن حاجت، پیشبرد هدف و در محافظت از جان انسان بسیار مهم است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت حل مشکلات پروازهای فرودگاه سنندج تأکید کرد و گفت: امیدواریم تعداد پروازهای در طول هفته این فرودگاه به منظور رفع دغدغه‌های مردم برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت اهتمام به امور مسلمین تأکید کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست».

وی در پایان به بازگویی روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) پرداخت و یادآور شد: رسول اکرم(ص) فرمود: «عابدترین مردم کسی است که نسبت به همه مسلمین خیرخواه‌تر و پاکدل‌تر باشد».

انتهای پیام
captcha