برگزاری محافل قرآنی همزمان با ایام فاطمیه در فامنین
کد خبر: 4023808
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

برگزاری محافل قرآنی همزمان با ایام فاطمیه در فامنین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین برگزاری جلسات و محافل قرآنی را از برنامه‌های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این شهرستان برشمرد و گفت: این محافل قرآنی در مساجد برگزار و ثواب آن به حضرت زهرا(س) و روح بلند شهدا و شهید سلیمانی هدیه می‌شود.

محفل قرآنیحجت‌الاسلام رضا ایمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با تشکیل ستاد ایام فاطمیه همزمان با فاطمیه اول و دوم برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری هیئت مذهبی و سایر نهادها با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر این برنامه‌ها همزمان با ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد، افزود: در این راستا ویژه‌برنامه شب شهادت سردار سلیمانی و سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) به‌صورت ویژه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

ایمانی با بیان اینکه با همکاری اقشار مختلف مردم و هیئت مذهبی در اکثر مساجد شهر برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه برقرار است، تصریح کرد: همچنین برنامه اطعام دهی به‌صورت بیرون‌بر از نذورات مردمی و خیرین نیز در روز شهادت از برنامه‌های ما در ایام فاطمیه در شهرستان فامنین است.

حجت‌الاسلام ایمانی در ادامه از برگزاری همایش «دختران فاطمی» در ایام فاطمیه دوم در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری در هیئت مذهبی، روضه‌خوانی، مداحی و... در نقاط مختلف از دیگر برنامه‌های این ایام در شهرستان فامنین است.

وی همچنین از اعزام 9 مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت، مشاوره، تبیین شخصیت فاطمیه زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سخنرانی و... از برنامه‌های این مبلغان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین برگزاری جلسات و محافل قرآنی را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این شهرستان برشمرد و بیان کرد: اکثر این محافل در مساجد برگزار و ثواب آن نیز به حضرت زهرا(س) و روح بلند شهدا هدیه می‌شود.

انتهای پیام
captcha